joi, 8 martie 2012

LA MULTI ANI FEMEI SUPERBE!!!!

Fac parte din categoria barbatilor invidiosi pe voi femeile ...
DA - nu este o gluma misogina, ci dimpotriva ...
Va datoram totul in lumea aceasta zbuciumata!
”Cred cu tarie ca voi femeile, mame, sotii, fiice, iubite, prietene sau colege dragi sunteti cu cateva mii de ani inaintea noastra a barbatilor!” - Ion Duvac
VOI SUNTETI INTRUCHIPAREA DIVINITATII PE PAMANT!
Va ...invidiez pentru darul de a zamisli!
Va invidiez pentru harul de fi adevaratele creatoare ale vietii superioare pe pamant!
Va invidiez pentru ca eu nu voi putea trai niciodata aceasta experienta ...
Tocmai de aceea, si nu numai, va privesc de fiecare data cu mult respect, avand marele avantaj si noroc de a putea intelege, poate cu un minut mai devreme ca multi altii - din coltul meu de umil psiholog - COMPLEXITATEA, SUPERIORITATEA SI FRUMUSETEA SUFLETULUI VOSTRU!
Sfatul psihologului (una din metaforele lui Ion):
”Cand m-am nascut, gratie FIINTEI UNICE PE PAMANT din viata mea, in ravasul destinului meu a fost scris un singur sfat:
FI FERICIT COPILUL MEU!
Semnat, MAMA!” - Ion Duvac
FITI FERICITE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu